Dlaczego my?
-
-
elastyczne podejście handlowe
-
bezpośredni kontakt
-
szybkość reakcji i zestawiania usług
-
brak przesadnej biurokracji
-
własna infrastruktura
-
własne służby techniczne
-
najkrótsze czasy naprawy włókien
Własna sieć światłowodowa!
Jednym z największych atutów firmy Telnap Telecom jest własna sieć światłowodowa, którą budujemy nieprzerwanie od ponad dwudziestu lat. Nasze łącza liczą ponad 1500 kilometrów i rozciągają się praktycznie w obrębie całej aglomeracji warszawskiej. Możemy się również pochwalić tym, że nasze światłowody mają swoje zakończenia w ponad 600 biurowcach zlokalizowanych na terenie Warszawy. W zasięgu sieci znajduje się ponad 840 budynków komercyjnych.
Taka infrastruktura telekomunikacyjna niesie ze sobą również bardzo dużą odpowiedzialność, z czego doskonale zdajemy sobie sprawę. Wobec tego, przykładamy ogromną wagę nie tylko do dalszego rozwoju naszej sieci, ale również dbamy o odpowiednie działanie już istniejących połączeń. Nasi technicy są dostępni przez całą dobę i cechuje ich bardzo szybka reakcja na zgłoszenia, co bardzo cenią sobie nasi Klienci.
Dostarczanie usług za pośrednictwem własnej infrastruktury telekomunikacyjnej ma również wiele innych zalet. Jesteśmy w stanie uruchomić usługi bardzo szybko i sprawnie, bez konieczności oczekiwania na różnego rodzaju zezwolenia oraz podobne dokumenty. Co więcej, nie potrzebujemy zgody ani udziału podmiotów trzecich, skoro uruchamiamy usługi na naszych prywatnych łączach. To wszystko przekłada się również na wysoką ekonomiczność świadczonych usług, co z pewnością jest pozytywnie zauważalne przez naszych Klientów.
-
-
Szybkość działania!
Reakcja na zgłoszenie do NOC Telnap Telecom – 20 min
Usunięcie awarii kabla optycznego wraz z lokalizacją fizycznego zerwania oraz podjazdem koparki, odkryciem miejsca awarii oraz zespawania/ wykonaniem obejścia średni czas do 6 godzin.
Zestawienie włókien do budynku na zasobach własnych – 3 dni
Zestawienie pary włókien z wykorzystaniem operatora trzeciego lub dostawcy infrastruktury po budynku – średni czas 7 dni.
Usunięcie awarii transmisji warstwy 1 oraz 2 – bez protekcji 6 godzin.