+48 22 350 10 10 bok@telnaptelecom.pl

Zadania:

• monitorowanie parametrów pracy sieci i usług oraz reagowanie na występujące problemy zgodnie z SLA
• weryfikacja alarmów z systemów monitorowania sieci telekomunikacyjnych i usług klientów oraz nadzór nad ich rozwiązaniem
• rozwiązywanie prostych incydentów występujących w sieci IP oraz usługach
• wsparcie i nadzór pracy serwisanta
• I linia wsparcia, obsługa telefoniczna i rozwiązywanie zgłoszeń klientów B2B & B2C
• konfiguracja urządzeń sieciowych, zdalna instalacja usług B2B & B2C
• obsługa systemu zgłoszeniowego
• ogłaszanie prac planowych i serwisowych w systemach
• współpraca we wdrażaniu projektów technologicznych związanych z wprowadzaniem nowych technologii
• współpraca z operatorami i dostawcami w zakresie dostarczanych usług
• współpraca z innymi pracownikami firmy w ramach bieżących zadań
• utrzymanie i rozwój środowiska monitoringu sieci

 

Wymagania:

• wykształcenie min. średnie techniczne (telekomunikacyjne, informatyczne) lub doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziani absolwenci bądź studenci ostatnich lat studiów
• doświadczenie w zakresie technicznej obsługi abonentów, operatorów telekomunikacyjnych będzie mile widziane
• znajomość technologii urządzeń i protokołów używanych w sieciach telekomunikacyjnych i teleinformatycznych
• podstawowa znajomość urządzeń sieciowych (switch, router)
• podstawowa znajomość usług głosowych VOIP będzie mile widziane
• dobra organizacja pracy
• umiejętność pracy w zespole
• umiejętność szybkiego zdobywania wiedzy, dokładność, kreatywność
• komunikatywna znajomość języka angielskiego
• mile widziana praktyka na podobnych stanowiskach w firmach o profilu telekomunikacyjnym w zakresie NOC lub technicznego wsparcia abonentów
• gotowość do pełnienia dyżurów
• gotowość do podnoszenia kwalifikacji

 

Oferujemy:

• atrakcyjne warunki zatrudnienia
• ciekawą pracę, w rozwijającej się firmie telekomunikacyjnej wiodącej pozycji na rynku lokalnym w swojej branży, stwarzającej duże możliwości nieustannego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
• stabilną i stałą pracę w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt
• praca w systemie zmianowym 8:00 – 16:00 ; 12:00 – 20:00 (z możliwością przejścia na pracę trzyzmianową)
• praca stacjonarna – lokalizacja Białołęka
• pracę przy nowoczesnych technologiach
• tryb pracy – pełny wymiar
• spotkania integracyjne
• parking dla pracowników

 

Zapraszamy do aplikowania na stanowisko poprzez portal pracuj.pl – kliknij tutaj