Twój zakres obowiązków:
- monitorowanie parametrów pracy sieci i usług oraz reagowanie na występujące problemy
- weryfikacja alarmów z systemów monitorowania sieci telekomunikacyjnych i usług klientów oraz nadzór nad ich rozwiązaniem
- rozwiązywanie prostych incydentów występujących w sieci IP, IPTV, VOIP oraz usługach
- wsparcie i nadzór pracy serwisanta
- I linia wsparcia, obsługa telefoniczna i rozwiązywanie zgłoszeń klientów B2B & B2C
- konfiguracja urządzeń sieciowych, zdalna instalacja usług B2B & B2C
- obsługa systemu zgłoszeniowego
- ogłaszanie prac planowych i serwisowych w systemach
- współpraca we wdrażaniu projektów technologicznych związanych z wprowadzaniem nowych technologii
- współpraca z operatorami i dostawcami w zakresie dostarczanych usług
- współpraca z innymi pracownikami firmy w ramach bieżących zadań
- podstawowe administrowanie serwerami, systemami i urządzeniami aktywnymi sieci
- utrzymanie i rozwój środowiska monitoringu sieci
Nasze wymagania:
- wykształcenie min. średnie techniczne, preferowane wyższe (telekomunikacyjne, informatyczne lub pokrewne) lub doświadczenie na podobnym stanowisku – preferowani absolwenci bądź studenci ostatnich lat studiów
- doświadczenie w zakresie technicznej obsługi abonentów, operatorów telekomunikacyjnych będzie mile widziane
- znajomość technologii urządzeń i protokołów używanych w sieciach telekomunikacyjnych i teleinformatycznych
- znajomość administracji urządzeniami sieciowymi (switch, router) CISCO, DCN, MIKROTIK, UBIQUITI
- znajomość usług głosowych VOIP będzie mile widziane
- dobra organizacja pracy
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność szybkiego zdobywania wiedzy, dokładność, kreatywność
- mile widziany komunikatywny angielski lub przynajmniej umiejętność czytania dokumentacji technicznych
- mile widziana praktyka na podobnych stanowiskach w firmach o profilu telekomunikacyjnym w zakresie NOC lub technicznego wsparcia abonentów
- gotowość do pełnienia dyżurów
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji
Oferujemy:
- atrakcyjne warunki zatrudnienia
- ciekawą pracę, w rozwijającej się firmie telekomunikacyjnej, o wiodącej pozycji na rynku lokalnym w swojej branży, stwarzającej duże możliwości nieustannego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- stabilną i stałą pracę w oparciu o UOP, B2B
- praca w systemie zmianowym 8:00 – 16:00 ; 12:00 – 20:00
- pracę przy nowoczesnych technologiach
- pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, Multisport)
- tryb pracy – pełny wymiar
- wyposażenie stanowiska pracy
Zapraszamy do aplikacji i przesyłania CV za pośrednictwem pracuj.pl