Zakres obowiązków:
• zapewnienie ciągłości funkcjonowania infrastruktury sieciowej i jej monitoring
• zdalna instalacja, konfiguracja i aktualizacja urządzeń sieciowych dla usług B2B & B2C
• administracja i rozwój infrastruktury sieciowej (WAN, LAN, Firewall, VPN, VOIP)
• administracja i nadzór nad środowiskiem serwerowym
• wdrażanie mechanizmów bezpieczeństwa na urządzeniach sieciowych
• II linia wsparcia, obsługa telefoniczna i rozwiązywanie zgłoszeń klientów B2B & B2C
• wsparcie i nadzór pracy serwisanta
• ogłaszanie prac planowych i serwisowych w systemach
• obsługa systemu zgłoszeniowego
• współpraca we wdrażaniu projektów technologicznych związanych z wprowadzaniem nowych technologii
• współpraca z operatorami i dostawcami w zakresie dostarczanych usług
• współpraca z innymi pracownikami firmy w ramach bieżących zadań
• tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej
Nasze oczekiwania:
• wykształcenie min. średnie techniczne, preferowane wyższe (telekomunikacyjne, informatyczne) lub doświadczenie na podobnym stanowisku
• min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
• doświadczenie w zakresie technicznej obsługi abonentów, operatorów telekomunikacyjnych
• dobra znajomość zagadnień związanych z sieciami TCP/IP (LAN, WAN, firewall, VPN) oraz praktyczna wiedza z tego zakresu
• znajomość technologii i konfiguracji GPON
• znajomość usług IPTV
• znajomość zarzadzania środowiskiem vmware, vsphere, veeam – mile widziane
• znajomość usług głosowych VOIP – warunek konieczny, central – opcjonalnie
• doświadczenie w utrzymywaniu i administrowaniu infrastruktury telekomunikacyjnej – warunek konieczny
• znajomość narzędzi do monitorowania sieci (zabbix, librenms)
• doświadczenie w zakresie administracji urządzeniami sieciowymi firmy Cisco, DCN, Ubiquiti, Mikrotik, Huawei
• komunikatywna znajomość języka angielskiego
• umiejętność zdalnego diagnozowania i samodzielnego rozwiązywania problemów
• tworzenie dokumentacji technicznej
• komunikatywność, umiejętność szybkiego zdobywania wiedzy, dokładność
• gotowość do pełnienia dyżurów służbowych
• gotowość do podnoszenia kwalifikacji
Oferujemy:
• atrakcyjne warunki zatrudnienia
• ciekawą pracę, w rozwijającej się firmie telekomunikacyjnej wiodącej pozycji na rynku lokalnym w swojej branży, stwarzającej duże możliwości nieustannego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
• stabilną i stałą pracę w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt
• pracę przy nowoczesnych technologiach
• tryb pracy – pełny wymiar
• dofinansowanie do szkoleń i kursów
• spotkania integracyjne
• parking dla pracowników
Zapraszamy do aplikowania na stanowisko poprzez portal pracuj.pl – kliknij tutaj