Obowiązki:
- monitorowanie parametrów pracy sieci i usług oraz reagowanie na występujące problemy
- weryfikacja alarmów z systemów monitorowania sieci telekomunikacyjnych i usług klientów oraz nadzór nad ich rozwiązaniem
- rozwiązywanie prostych incydentów występujących w sieci IP, IPTV, VOIP oraz usługach
- wsparcie i nadzór pracy serwisanta
-
I linia wsparcia, obsługa telefoniczna i rozwiązywanie zgłoszeń klientów B2B & B2C
-
konfiguracja urządzeń sieciowych, zdalna instalacja usług B2B & B2C
-
obsługa systemu zgłoszeniowego
-
ogłaszanie prac planowych i serwisowych w systemach
-
współpraca we wdrażaniu projektów technologicznych związanych z wprowadzaniem nowych technologii
-
współpraca z operatorami i dostawcami w zakresie dostarczanych usług
-
współpraca z innymi pracownikami firmy w ramach bieżących zadań
-
podstawowe administrowanie serwerami, systemami i urządzeniami aktywnymi sieci
-
utrzymanie i rozwój środowiska monitoringu sieci
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie min. średnie techniczne, preferowane wyższe (telekomunikacyjne, informatyczne lub pokrewne) lub doświadczenie na podobnym stanowisku – preferowani absolwenci bądź studenci ostatnich lat studiów
- doświadczenie w zakresie technicznej obsługi abonentów, operatorów telekomunikacyjnych będzie mile widziane
- znajomość technologii urządzeń i protokołów używanych w sieciach telekomunikacyjnych i teleinformatycznych
- znajomość administracji urządzeniami sieciowymi (switch, router) CISCO, DCN, MIKROTIK, UBIQUITI
-
znajomość usług głosowych VOIP będzie mile widziane
-
dobra organizacja pracy
-
umiejętność pracy w zespole
-
umiejętność szybkiego zdobywania wiedzy, dokładność, kreatywność
-
mile widziany komunikatywny angielski lub przynajmniej umiejętność czytania dokumentacji technicznych
-
mile widziana praktyka na podobnych stanowiskach w firmach o profilu telekomunikacyjnym w zakresie NOC lub technicznego wsparcia abonentów
-
gotowość do pełnienia dyżurów
-
gotowość do podnoszenia kwalifikacji
Oferujemy:
- ciekawą pracę, w rozwijającej się firmie telekomunikacyjnej o wiodącej pozycji na rynku lokalnym w swojej branży, stwarzającej duże możliwości nieustannego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- stabilną i stałą pracę w oparciu o UOP, B2B
- praca w systemie zmianowym 8:00 – 16:00; 12:00 – 20:00
- pracę przy nowoczesnych technologiach
- pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, Multisport)
- tryb pracy – pełny wymiar
- wyposażenie stanowiska pracy