+48 22 350 10 10 bok@telnaptelecom.pl

Obowiązki:

  • monitorowanie parametrów pracy sieci i usług oraz reagowanie na występujące problemy
  • weryfikacja alarmów z systemów monitorowania sieci telekomunikacyjnych i usług klientów oraz nadzór nad ich rozwiązaniem
  • rozwiązywanie prostych incydentów występujących w sieci IP, IPTV, VOIP oraz usługach
  • wsparcie i nadzór pracy serwisanta
  • I linia wsparcia, obsługa telefoniczna i rozwiązywanie zgłoszeń klientów B2B & B2C
  • konfiguracja urządzeń sieciowych, zdalna instalacja usług B2B & B2C
  • obsługa systemu zgłoszeniowego
  • ogłaszanie prac planowych i serwisowych w systemach
  • współpraca we wdrażaniu projektów technologicznych związanych z wprowadzaniem nowych technologii
  • współpraca z operatorami i dostawcami w zakresie dostarczanych usług
  • współpraca z innymi pracownikami firmy w ramach bieżących zadań
  • podstawowe administrowanie serwerami, systemami i urządzeniami aktywnymi sieci
  • utrzymanie i rozwój środowiska monitoringu sieci

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie min. średnie techniczne, preferowane wyższe (telekomunikacyjne, informatyczne lub pokrewne) lub doświadczenie na podobnym stanowisku – preferowani absolwenci bądź studenci ostatnich lat studiów
  • doświadczenie w zakresie technicznej obsługi abonentów, operatorów telekomunikacyjnych będzie mile widziane
  • znajomość technologii urządzeń i protokołów używanych w sieciach telekomunikacyjnych i teleinformatycznych
  • znajomość administracji urządzeniami sieciowymi (switch, router) CISCO, DCN, MIKROTIK, UBIQUITI
  • znajomość usług głosowych VOIP będzie mile widziane
  • dobra organizacja pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność szybkiego zdobywania wiedzy, dokładność, kreatywność
  • mile widziany komunikatywny angielski lub przynajmniej umiejętność czytania dokumentacji technicznych
  • mile widziana praktyka na podobnych stanowiskach w firmach o profilu telekomunikacyjnym w zakresie NOC lub technicznego wsparcia abonentów
  • gotowość do pełnienia dyżurów
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji

Oferujemy:

  • ciekawą pracę, w rozwijającej się firmie telekomunikacyjnej o wiodącej pozycji na rynku lokalnym w swojej branży, stwarzającej duże możliwości nieustannego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • stabilną i stałą pracę w oparciu o UOP, B2B
  • praca w systemie zmianowym 8:00 – 16:00; 12:00 – 20:00
  • pracę przy nowoczesnych technologiach
  • pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, Multisport)
  • tryb pracy – pełny wymiar
  • wyposażenie stanowiska pracy

Zapraszamy do aplikacji i przesyłania CV na adres: janusz.strzelecki@telnaptelecom.eu